.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قيمت بنزين بهار سال آينده 100 تومان باقی ماند

محمد رویانیان، رییس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت كشور در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به عدم تغيير بهاي بنزين در بهار سال آينده اعلام کرد قيمت بنزين سهميه‌اي معمولي ليتري 100 تومان، سوپر سهميه‌اي 150، بنزين آزاد معمولي 400 و سوپر آزاد 550 تومان خواهد بود.

وي خاطرنشان كرد: در سه ماه اول سال 89 براي ايجاد آرامش مسافران در حوزه حمل و نقل سهميه‌بندي‌ها حفظ شده و مشتركاني كه بنزين مازاد در كارت‌هاي خود داشتند در طي سه ماهه سال آتي مي‌توانند هزينه كنند.
به گزارش فارس، وی اظهار کرد: براي اينكه متقاضيان بنزين بتوانند از بنزين آزاد در كنار بنزين سهميه‌اي به هر ميزان كه نياز دارند استفاده كنند شارژ كارت جايگاه‌داران در تمامي شهرهاي پرتردد كشور را تا 5 برابر افزايش داده‌ايم تا در صورت نياز با كسري بنزين مواجه نباشيم. وي در خصوص وضعيت کارت‌هاي سوخت مفقودي نيز گفت: 330 دفتر پليس + 10 در ايام تعطيلات نوروز خصوصا در شهرهاي پرمسافر از ساعت 9 تا 13 به همراه دفاتر پستي آماده ارائه خدمات در خصوص مفقودي کارت‌هاي سوخت هستند.
وي ادامه داد: به منظور خدمات رساني بهتر نيروهاي بازرسي نامحسوس در ايام تطعيلات به جايگاه‌هاي بنزين گسيل كرده و سعي در برآورد صحيح عملكرد جايگاه‌هاي كشور را داريم كه در صورت بروز هر گونه خلل در خدمات‌رساني كاستي‌هاي مزبور را پوشش و خدمات‌رساني را بهينه خواهيم كرد. رويانيان در عين حال گفت: شهروندان مي‌توانند هرگونه شکايت خود را از طريق شماره تلفن‌هاي 9-88329061-021 در ميان بگذارند.
وي افزود: در راستاي اين تدابير 330 دفتر پليس + 10 در شهرهاي مختلف آماده پاسخگويي به مسافران و ارائه خدمات سوختي هستند، پليس‌+10 مستقر در شهرهاي پرمسافر از ساعت 9 الي يك آماده پاسخگويي به درخواست‌هاي مسافران خواهند بود كه البته ليست دفاتر مزبور و دفاتر پستي كه در ايام تعطيل كشيك خواهند بود، به اطلاع مردم مي‌رسد.
رييس ستاد مديريت حمل و نقل سوخت گفت: از روز سه شنبه در تهران بازرسين نامحسوس در حال بررسي و ارزيابي نحوه خدمات هستند كه بعد از شروع تعطيلات دامنه نظارتي آنها در سراسر كشور گسترده خواهد شد.
وي تاكيد كرد: سامانه‌اي در كارت‌هاي هوشمند سوخت تعبيه شده است كه به موجب آن از ابتداي ارديبهشت ماه مشتركان سوخت مي‌توانند با كارت موجود خود به صورت تفكيكي به هر ميزان كه مي‌خواهند بنزين سهميه يا بنزين آزاد تهيه و مصرف كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.031 seconds.